Едвардіанська епоха | Образ 1900-1910 рр.

  • 19 Березня 2020
  • VIEWS
  • Блог

                У 1900-х роках макіяж та пошуки косметики були досить таємною справою. Відкрито макіяж носили лише танцівниці, які виступали на сцені. У повсякденному житті у моді була бліда шкіра, притаманна жінкам вищого світу, які більшість часу проводили у приміщенні чи прогулюючись у тіні. Блідність шкіри символізувала також юність та свіжість, яку прагнули зберегти абсолютно усі. Загар же був притаманною ознакою жінки нижчого класу, яка цілий день тяжко працювала під палючим сонцем.  Лимонний сік, як тонізуючий засіб був популярним методом досягнення потрібного кольору обличчя.

                “Дівчата Гібсона” – ідеал краси та привабливості 1900-1910-х років. Цей еталон був створений американським ілюстратором Чарльзом Гібсоном і символізував величну юну красу, що домінувала у той час на Заході. Бліда шкіра, велика кількість рум’ян та рожеві губи – ключові елементи макіяжу «дівчат Гібсона». Світла пудра та рум’яна були обов’язковими атрибутами кожної косметички.

                  Щоденний макіяж дівчини Гібсона складався з декількох елементів:

Перед макіяжем на обличчя обов’язково наносили зволожуючий крем. Це було необхідно для того, щоб пудра не забивала пори. Потім наносили пудру світлого відтінку, рум’яна і знову пудру для більш натурального ефекту.  Ті ж рум’яна використовували і для губ, наносили без контуру для створення ефекту зацілованих губ. На очі наносили невелику кількість сірих або інших світлих тіней.

                 У великих містах почали з’являтись перші салони краси та магазини косметики, але оскільки  користуватись косметикою відкрито було не прийнято, вони мали прихований чорний вхід для елітної клієнтури.

                На початку ХХ століття вже існувало багато відомих і сьогодні парфумерних брендів, таких як Rimmel (1834), Bourjois (1863), Shiseido (1872), Richard Hudnut (1888). Багато з них виробляли і засоби для догляду за шкірою. Однак, з ростом популярності косметики на ринку  з’явились такі новатори у косметиці та красі, як Helena Rubinstein (1903), Papier Poudre (1903), MaxFactor (1909), L’Oreal (1909), Elizabeth Arden (1910).

                У той же період було винайдено металевий тюбик для губної помади, який викручується. До цього більшість помад продавались у невеликих баночках чи картонних упаковках, а кольору помаді надавав кармін, червоний пігмент, який видобували зі специфічного виду жуків.

Розвиток голлівудського кіно у 1910-х мав неабиякий вплив на індустрію краси. Зйомка на чорно-білу плівку потребувала більш виразного макіяжу очей та губ, тож вечірній макіяж став популярним і у повсякденному житті.

У 1910 компанія Maybelline  презентувала свою першу туш для вій, яка була виготовлена з вазеліну та попелу.

У 1914 MaxFactor випустили перші тіні для очей на основі хни.